» Grattis Aida <3333

Gissa vems födelsedag det är idag, Aidas !! Japp hon fyller år idag och fick många "Grattis" men får väl hoppas att hon blir glad när jag grattar henne genom bloggen ! Ja vad ska man säga..
 
Aida du är den bästa tjejen i hela värden, eller kanske inte bästa men en av dem bästa eftersom det finns många andra " bästa " personer i världen som tex Harry Styles eller Johnny Depp, om du förstår vad jag menar. Men du är så klart min Bästa vän som alltid ställer upp för mig och gör mig glad. Jag älskar dig som jag alltid brukar säga men det här blir inte det sista. Jag är så glad att jag har varit din vän eller din syster i nästan över fem år och är sååå överlycklig över att jag har träffat dig. Jag glömmer aldrig dem roliga stunderna vi har gått igenom och ska alltid stötta dig även om du har fel om saker och ting!! Jag har sååå mycket att säga till dig men tror att mina läsare blir lite trötta av all text ! Så du ska komma ihåg att jag alltid finns och Stort Grattis på födelsedagen Fjortis!! Äntligen 14!!
 
 
 


Aida
16 Oktober, 2013 - 18:51

Ååh blir sååå glad när jag läser alla de vackra orden som kommer från min systers hjärta. Taaack för alla gratulationer idag ! Du är en av de bästa personerna jag nånsin träffat i hela mitt liv . Vet inte vad som skulle hänt om inte du kom och gjorde mitt liv bättre . Jag skulle inte klara mig utan dig min hjärtis , varje gång du inte kommer till skolan visas det inte något leénde på mitt ansikte . Utan dig vet jag inte vad jag skulle gjort . Älskar dig för alltid och du vet att jag står bakom dig och stöttar dig i alla situationer till 110 % ! Tack för att du vill vara min vän . Älskar dig !
~ Sisters before misters ~

Bujin Erdene
16 Oktober, 2013 - 18:51 / BLOGG: http://zaya.blogg.se/

ååh Grattis igen sis!!! :* tack !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback