» Känner mig lättad ♡

Åker nu hem med Emese och Noemi efter att vi har åkt hen till dem. Erkhem ville ha med dem hem eftersom han har haft tråkigt på lovet. Åker med massa godis och skratt.
 
Idag har gått bra, om man räknar bort alla oroliga minuterna på morgonen. 
Handläggaren var jätte snäll man som verkade förstå oss, och mig som grät som sjutton.  Tårarna bara rann ner för mina kinder när jag berättade om mig och om varför jag skulle stanna i Sverige. 
 
Advokaten Johan var också professionell och är en sån bra advokat utan tvekan. Jag gillade även tolken som tolkade så sjukt bra, vilken underbar dag.
 
Men jag är fortfarande orolig eftersom beslutet kommer först om en månad ungefär eller före nyår.
Men känslan som har varit i mig i ca 3 år har släppts ut och jag känner mig lättad.
 
Tack alla som kikade mig och frågade om allt var bra ! Och även ni alla som kommenterade på min insta !! Love u guys ♡
 
 
Bild från förra sommaren.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback