» Lidl värsta miljonären

Yees alla proven och läxförhören är klara så det är bara att chilla ♡ . Hade So läxförhör, Svenska prov och hemkunskaps prov hehe allt gick bra fast fasan oxå , jag kunde inte tre frågor på hemkunskapen. Men orkar inte klaga runt på lärarna om alla provresultaten och så vidare så det är som det är.
 
Vi hade halvtimme på sista lektionen så vi alla chillade till Lidl, men seriöst Lidl kommer typ att bli miljonär eftersom min klass besöker dem typ varje dag alltså hela bunten kanske halva klassen. Sedan gick vi alla till skolan igen men jag som var så trött gick hem men gissa vad ?  Jag hade blivit utelåst.
 
Under tiden kunde jag hämta brorsan så jag gick så fort jag kunde eftersom jag var kissnödig.  När jag kom fram hade Erkhem försvunnit,  lärarna pekade mig hit och dit och visste inte vart han hållde hus. DÅ upptäckte lärarna att han inte hade kommit till lekis idag, men VARFÖR? :'( jag stog där och var kissnödig och kom till dagiset i onödan och letade efter honom i en kvart? .
 
Ja som tur var hämtade pappa oss , dulmaa och tog med oss till mamma. Vi var hos mammas kompis i ca 3h och shoppade lite i Hero City en stund tills vi blev trötta och åkte till Donken och sedan hem. 
 
Yeees inga läxor... bara enkla kanske.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback