» NERVÖÖS

Veckan har inte varit så himla speciell som man kan prata om men ja det har varit vanliga skoldagar. Men däremot har vi inte haft några prov eller något :P yääy men hade några läxförhör som man bara kunde få F eller E på hehe a jg fick E på båda:P men det som var bra är att jag fick ett BRA!! skrivet på pappret.
 
Men annars är det bara chill.
 
Ni vet , migrationsverket.. jag ska besöka dem på onsdagen den 30/ 10   och då ska beslutet komma om vi ska stanna eller inte. Men ååh jag vet inte vad jag ska säga jag mår dålig , jag har fjärilar i magen och är skit nervös. 
Men mina kompisar finns alltid vid mig, jag blev så rörd när alla ville att jag skulle stanna här och leva här precis som dem. Jag blev såå glad när dem sa att jag skulle stanna och att jag måste kämpa.
Om jag nu skickas tillbaka skulle dem bomba planen har jag nu hört. Och att dem skulle skicka bilder via instagram att dem ville att jag skulle stanna och att dem skulle strejka utanför migrationsverket.  Ni anar inte hur rörd jag blev när jag hörde alla dessa ord, inget att beskriva . Ni är dem bästa vännerna jag någonsin haft ni förstår nog inte hur rörd jag blev :')
 
 Mitt Id-kort , tagen till migrationsverket.
 
 
 


Meia Lindholm
25 Oktober, 2013 - 19:34 / BLOGG: http://meialindholm.blogg.se/

sv: Desamma, sjukt fin design :D

Bujiin Erdene
25 Oktober, 2013 - 19:34

Ååh tack !! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback