» Njuter av lovet ♡

Hej , sorry om jag inte laddade upp video klippen om svaren. Jag fick göra om klippen och det tar som sjutton lång tid.
Håller fortfarande med teckningen och läser "Genom dina ögon" som mamma köpte till mig. 
 
Jätte trevligt med alla lugna dagar som kommer men 2 oroliga dagar kvar tills migrationsverket som fattar beslut senare. 
Men än så länge ska jag njuta av lovet.!
 
Jo jag har ändrat bloggen lite, gillade inte den förra. Den är inte klar så kommer lägga till mera så var vänliga och vänta en stund  bara :* kommer fixa mer imorgon. 
 
 
 


Ellen
01 Oktober, 2013 - 22:14 / BLOGG: http://ellenskywalker.blogg.se/

sv: men åh tack detsamma! :D Jo men jag har haft en bra dag, hoppas du också haft det c:

Bujin Erdene
01 Oktober, 2013 - 22:14 / BLOGG: http://zaya.blogg.se/

Gud vad bra ! , jag har haft det bra men lite långtråkigt bara att passa en sjuk bror ! ;).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback