» 9 "ska" saker.

Här är sakersom  jag ska göra i framtiden och har drömt så himla mycket om.
 
 
◇  Cykla runt hela Sverige.
( får känslan att kunna cykla och att man verkligen kämpar för det man vill )
 
◇  Åka båt till Atlanten och dyka ner och undersöka allt som finns under vattnet. 
( har alltid drömt om att uppleva det )
 
◇Resa till alla länder i världen och lära mig minst en maträtt därifrån. 
( av en anledning så vill jag det...)
 
◇  Klättra upp på Mount Everest.
( Har alltid velat göra det )
 
◇  Hoppa från ett flygplan med ett fallskärm. 
( nån gång ska jag göra det )
 
◇  Vandra runt i öknen
( vill uppleva en spännande och jobbig äventyr där man måste kämpa för sitt liv. )
 
◇  Känna på en Leopard. 
 
◇ Ta på mig en sjöjungfrus fena och simma i en bassäng. 
( fråga mig inte varför )
 
◇ Åka upp till himlen och känna hur det känns att ta molnen i handen.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback