» godmorgon sun shine

Hej bloggen gillar ni min nya design?  Tycker att det är på tiden att ändra till höstteman nu när andra också börjar ändra. Men på tal om det så vaknade jag för någon timme sedan och åt frukost lite snabbt och la mig om igen så nu ligger jag i sängen med solljus sken över sängen och lyssnar på radio och drömmer om små bakelser.  Kanske borde baka eller nått. Men mamma och pappa gick för en timme sedan och skulle se efter några bilar och Dulmaa stannade kvar för att mamma ville inte lämna kvar mig ensam.
Jo som alla vet så har jag inaktiverat mitt Facebook konto bara för att jag hade blivit beroende av den så ville ha ett avstånd från den på ett tag iallafall. Så när Facebook är borta så blir det kris för vissa appar som ask.fm och bloggen. Hade inte märkt att hela min blogg sågs av mina Facebook kompisar alltså hela 60% av mina läsare försvann för ett par dagar sedan. Ni kanske tycker att jag e knäpp som inaktiverar Facebook men jag tycker att det är bra för då kan jag sluta använda mobilen så pärs mycket och då tar jag avstånd från alla irriterande människor som vill chatta med mig.
 Så här vill jag ha det nu ♡


Anonym
29 September, 2013 - 10:50

Ja drt det ser mysigt ut ♡

Bujin Efdene
30 September, 2013 - 10:50

Japp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback