» Ni anar inte

Vilken dag det har varit idag, man bara neeej.
Alla pratade och skrek och skrattade, man blev bara arg från början men man vänjer ju sig senare och skrattar med och skojar lite sådär.
 
Men helt plötsligt började jag skoj bråka med Jonas om saker som han tyckte var roliga ( lite sexuella ) saker kan man säga.
Han började plötsligt att prata om sin penis och skojade om vad han hette osv .
 
Senare kom Aida och vi pratade om vad jonas och jag bråkade om då råkade jag berätta vad mina boobs hette.
Man bara neeej Aida ... hon sprang direkt till jonas och berättade om mina boobs . 
Hehe ...hehe så händer det när man råka berätta om saker. Men det var en rolig diskussion om det hela och alla hade roligt.
 
 
Neeej ... det blir lite konstigt att lägga upp en bild på boobs . Så ingen bild !!!!
 


Anonym
10 September, 2013 - 23:08

Hahaha typiskt Aida

Svar: Ahhaha japp.
Bujin//Zaya

Anonym
10 September, 2013 - 23:08

Du kunde ha lagt upp en bild på bröst :(

Svar: Neej det blir bara konstigt. ....
Bujin//Zaya

Anonym
10 September, 2013 - 23:08

Vad heter hans k.k och dina b...s ?
Det går f.....g inte att kommentera

Svar: Hahaj ja jag kan tyvärr inte ta emot såna ord, sorry om det stör dig.Jo hans kompis heter viktor eller något sånt men jag kan tyvärr inte säga mina privata ägodelar.
Bujin//Zaya


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback