» Såå stolt asså

Har gjort mycket som var sjukt intressant ( för mig alltså ) .
Jag broderar ju , det vet ni och nu börjar jag virka små bebis tofflor till mina kusiner, dock har jag inga bilder på dem. Men dem blir jättebra det kan jag lova er.
Färgerna: vinrött,  svart , vit, och rött.
Blir som små sandaler hehe.
 
Förr förra årets tofflor till min syssling
 
 
Jag har äntligen gjort klart min exempel tröja i syslöjden,  trodde aldrig att jag skulle hinna men jag hann 
Hon sade att jag hade gjort ett överkurs och jag blev riktigt stolt över mig asså.
 
 
 


skit it
10 September, 2013 - 22:58

Så himla duktig du är !♡

Bujin Erdene
10 September, 2013 - 22:58 / BLOGG: http://zaya.blogg.se/

Tack så mycket ! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback