» Intervju med Johanna Lundholm , Mentor Sverige

Någon dag i förra veckan kontaktade hon mig och ville intervjua mig till årsberättelsen 2013 . De ville att jag skulle engagera mig till det för att beskriva mentor och deras betydelse.
Vi träffades över en fika här i Vällingby igår och pratade väldigt mycket. Hon ställde frågorna och jag svarade. Det roliga var att hon också var en mentor.
Meningen med detta projekt var så att Mentorskapet ville få mera barn och ungdomar att få mentorer och även rekommendera till vuxna att bli mentorer. De ska känna lusten att skaffa en mentor.
Det var ganska roligt att prata med henne och jag är glad att jag började känna henne.
Senare började hon plåta mig och ja vi var i K-fem och tog några foton som behövdes till artikeln. Men roligt var det.
Tryck här för att besöka hennes blogg och nätverk.
 


anonym jäkel
17 Januari, 2014 - 18:15

vad har du i svenskabetyg ?

Bujin Erdene
18 Januari, 2014 - 18:15 / BLOGG: http://zaya.blogg.se/

Det är så att jag sänkte mig väldigt mycket förra terminen, mycket tandläkarbesök och migrationsverket. Sirkku är så snål med betygen :(
Men jag har D <--BAD men jag ska höja mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback