» Kan det bli bättre?

Jag fick många besök dem senaste dagarna och är helt utmattad men är ändå glad att dem besökarna besökte oss. Många av dem var stolta över mig och såg till att jag utvecklades mera. Jag berättar många av mina intressen och mina åsikter om saker och ting, därefter börjar de ge mig tips och saker som gjorde mig rörd.
Det helt otroliga är att jag får ställa ut mina teckningar på ett konstutställning som hålls i Juni bland andra stora konstnärer. För att kunna vara bra måste jag ha många flera teckningar som är riktigt bra alltså WoaW.
- Du är värt att få dina teckningar utställda, din framtid börjar med nåt litet till nåt otroligt stort ~ en kvinna
- Ta många foton med din Kamera och rita sedan av den lugnt där hemma. På det sättet har du det smidigt, du både fotar och ritar. Jag tror du kan få ut nåt stort så lycka till ~ en kille
och gav mig ett minneskort till min kamera på 16 GB.
Jag börjar teckna igen efter att ha klarat alla prov som kommer denna vecka som kommer så alla håll utskick efter några bilder.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback