» 2014-07-11

Skönt med sol och värme, hade börjat tro att det skulle bli en kall sommar. Ursäkta tystnaden som förrekom men ni är nog vana vid det men jag försöker bara börja om på nytt, då menar jag nyare blogg och mycket mera bloggande.
Jag har själv haft det bra och friskat mig en aning efter den fruktansvärda förkylningen och börjar även förbättra mina uppföranden som gjorde vissa sura och arga eller till och med ledsna.
 
Jag ska resa till Mongoliet om två dagar och jag är så uppspelt om det är rätta ordet för hur jag känner mig. Jag har ju inte träffat någon sedan jag var 9 år och det har gått 7 år den dess. Frågan är om de kommer känna igen mig.
Vi får se, Jag kommer att försöka blogga därifrån. Då kommer jag att ha ett riktigt spännande äventyr.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback