» Förbreder mig inför resan och shoppar lite.

Om ni ändå trodde mig, jag och mamma tillsammans är riktiga galna på att shoppa. Vi tog oss ut kl 11 på morgonen och kom in genom lägenhetsdörren kl 18. Vilken hemsk dag av allt gående som tog död på mina fötter liksom mammas. Men vi hade kul och det hade jag behövt efter en jobbig arbetsperiod där jag inte hade tid med henne. Hoppas mammas fötter inte värker nu som mina gör just nu.
Jag skulle blogga lite tidigare men mobilen dog så jag var tvungen att blogga när jag var framme men jag hade annat för mig som tog sin tid och jag bloggar nu.
Annars har det inte hänt mycket, åh här i Vällingby finna det många affärer som är bra men vi föredrog att åka iväg till stan. Där finns dem affärer som jag brukar köpa kläder som New Yorker, Zara, Accessorize och mycket mera.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback