» Trevlig Helg!

Ni märkte nog säkert att jag inte haft tid att blogga. Jag har hållit på med massa saker som jag inte ens vet själv om. Mycket pluggande och massor med serie-filmer förrekom.
 
Till att börja med så kommer jag att blogga mer så småning om.
Då gör jag på ett lite mera konstnärligare sätt, som att lägga upp videoklipp och mina teckningar.
Men klart jag kommer fortsätta blogga som förr men med mycket mindre privatare sätt. 
 
Väldigt skön dag med utvecklingssamtal vid slutet. Hängde med min kära ute i centrum och satt lite i donken med McDonald`s godaste, Sunday med choklad. 
Vädret har äntligen börjat förbättra sig nu. Älskar när solen skiner från fönstret och man öppnar ögonen med glädje och längtan av ljus. Det kan jag absolut förvänta mig imorgon. Godnatt på er och ha en trevlig helg / kram
 
 
 
 


Skye
22 Mars, 2014 - 23:35 / BLOGG: http://skyesvardag.blogg.se

Sv: Åh tack så jättemycket! Detsamma!
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback