» smoothie

 
Ingredienser:
 
- 1 banan
- 200 g frysta hallon.
- 100 g jordgubbar
- 3 dl frukt yoghurt
- några is klumpar
- björnbär till dekoration 
- 2 msk honung
- juice ( apelsinsmak )
- 1/2 äpple
 
 
Så gör du:
 
1. Blanda ihop alla ingredienser, lämna kvar lite bär till dekorationen.
2. Häll så mycket juice du vill ha, alltså tjockheten till smoothien.
 3. häll i små smoothie glas och dekorera.
4. Njut av den härliga smaken.
 


bara får saliv i munnen
03 Juli, 2013 - 14:13

Lägg i mera inlägg !! Vill ha recepten.

Svar: Ok jag ska lägga upp recepten senare vid nästa inlägg.
Bujin//Zaya

Dulmaa
13 Juli, 2013 - 14:13

Hej kan du lägga upp filmen " So undercaver"

Svar: aa dulmaa jag ska lägga upp filmen ;*
Bujin//Zaya

Aliiice
13 Juli, 2013 - 14:13 / BLOGG: http://mooniekaffelatte.blogspot.se/

Bujin nu får du väl ändå skärpa dig lite och blogga :P Har ju inget att läsa på dagarna nu! :(

Svar: hehe ok 1 ska skärpa mig , ska blogga bättre jag årkar bara inte :-)
Bujin//Zaya


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback